Palačinky se svítícím stromem

Po probuzení do nového dne jsem místo obídku, který byl - rýže s kuřetem, řekl -  udělám něco dobrého. A protože mléko, který jsem měl v lednici, se blížilo k hranici vyhoznení, využil jsem ho k vyrobění testa na palačinky. Asi půl hodiny mi jen trvalo zamíchat mouku s mlékem, neboť tam byly samé hrudky. Když jsem vytvořil těsto, tak jsem se pustil do smažení. Bylo to super a po kuchyni se pohybovala  skupina lidí, kteří se zavřenými oči čichali tu líbeznou vůni. Najednou jsem viděl našeho vedoucího rezidence, jak drží světýlka. Tak jsem šel za ním a viděl jsem Katu, student z Ugandy, jak na stromě a přilepuje izolepou na strom vánoční světla. To mě tak zarazilo, že jsem spálil jednu palačinku! To ale nekončilo. Náš vedoucí si také udělal vánoční výzdobu. Jsme na začátku listopadu a všichni mají vánoce jak za týden. Ale zase je to všechno super, hlavně večer. Po té, co jsem dodělal palačinky, potřel je jablkovým sirupem, vytvořený z tangu, jsem je nabídl Finovi, Kolumbijci a Kochimu, který spal do té doby než jsem přišel a připravil pro něj talíř se čtyřmi palačinkami. Byla to super zkušenost - vařit v cizině. Ze začátku je to velmi těžké, neboť potřebujete spoustu věcí, ale později je to veliká legrace.