Vakcinační horečka

V ůterý, po prvních dvou hodniách jsem se dozvěděl novinu. Tento den budeme očkování proti tetanu. Všichni do jednoho. Když jsem se to dozvěděl, málem jsem omdlel. No, tak jsme se odebrali, vzali si pasy kvůli identitě a pomalým téměř zpátečným krokem šli na zdravotku. Museli jsme samozřejmě vyplnit formulář, který byl ve španělštině a po té se nechat změřit a zvážit. Zjistil jsem, že jsem docela zhubl - asi o 2,4 kg  Pak si jen stoupnout do fronty a čekat na ortel. Řeknu vám, že mě bylo strašně špatně.  Jsem byl celý nervozní, a když jsem viděl injekci, no to mě málem dobilo  Nicméně na mě přišla řada. Sedl jsem si na židli a čekal co bude. Sestřička mi chvíli něco říkala španělsky, já jen kýval hlavou a po té vytáhla injekci a já jen čekal na konec. Přežil jsem. Avšak nebyla jediná, sestřička na druhé straně už měla v ruce druhou - proti žloutence.  Tak jsem si tou náramně užil!  Ale jsem velmi rád za ně, aspoň budu lépe chráněný