Debata národů u večeře

Dnes večeře byla suprová! Na fb se objevila otázka. Jaký jazyk, chcete na večeři si procvičit? Aj/ špan. J ? Vybral jsem si samozřejmě angličtinu, jenže jsem nevěděl, co dál. Dorazil jsem na večeři a už se ke mně rozeběhla jedna holčina: What language do you wanna practice? / jaký jazyk, chceš si procvičit? Já: English! Po té mi ukázala ským budu sedět. Spoustu lidí mělo nějaký papíry v ruce s otázkami, a já jediný, co měl, byl veliký hlad  Po té co jsem si vzal jídlo a sedl si ke stolu, jsem pochopil, o co tu jde.  Stoly byly uspořádany pro čtyři a 6 lidí s bonbony pro každého. U mého stolu seděl Španěl, Američan ( až z Alijašky), Angličan a nějakej Čech.  Povídali jsme si o všem, o tom, co děláme ve volném čase a o UWC. Bylo to skvělý, i když někdy zazněli otázky, které se mi zařízly do mozku, protože jsem nevěděl, co znamenají, ale tak nějak jsem to překousl.  Myslím si, že by to mělo být častěji, a taky doufám, že bude, ale jen Bůh ví.  Každopádně jsem se skvěle pobavil a dobře najedl.