Pochodující Svět ulicemi míru

Pondělí bylo velmi vyjímečné  Byl totiž den nezavislosti v Costa rice ! Co to znamená? Všichni jsme si oblékli do našich národních kostýmu, kromě pár jedinců zahrnující i mě, protože nejsem si úplně jistý, zda - li Česká republika nějaký národní kostým má.  Ale nevzdal jsem to! Vzal jsem si tričko naší rezidence a trochu ho poupravil! Nalepil jsem na ní spoustu vlaječek a na zádech jsem měl jednu velikou vlajku Čr,  kolem krku šálu  "Czech republic" A kšiltovku s vlaječkou.  Celý průvod se rozjel v 8:45.  Opustili jsme areál školy a zamířili do ulic. V dálce jsme slyšeli hrát veselou hudbu a postupně se k nám přidávalo víc a víc lidí z okolí. Bylo to super, mávali jsme vlajkami, já šálou, a asi v půlce se k nám přidali další tři školy z Kostariky, takže nás bylo opravdu hodně. Konec byl u fotbalového hřiště, kde jsme se občerstvili a pak bylo focení: focení celého průvodu, focení rezidencí, focení kontinentů, focení skupinek a focení dvojic. Já se fotil například s Číňanem, Španělem, Řekyní, Kostaričanem, Finem a s mnoha dalšíma. Ale hlavně foto s Francouzem - což byl můj sen.  Když už jsem si učil tu frajinu dva roky. Bylo to vážně úžasný, možná nás čekají ještě nějaké aktivity odpoledne, tak jsem na to zvědavý.