Pyžama ve škole

Dneska zase pondělí, nový týden a škola s ní spjatá jako kšandy u kalhot. Škola nám začala dvou hodinovkou angličtiny, kde jsme rozebírali vzdělávání. Ale ještě před tím, jsem se do školy musel obléci, já vím - divný  no jo, jenže někdo dal na fb naší školní skupiny, že si všichni musíme obléci do pyžam. Chvíli jsem nad tím přemýšlel, jestli to udělat. Přesvědčil mě roj studentů v pyžamech s rozcuchanými vlasy, jako by do školy šli zrovna z postele. Dokonce i můj spolubydlící šel. Tak jsem se nakonec rozhodl, že půjdu taky. Na ajíně tedy byla sranda, protože učitelka to samozřejmě nechápala o co jde, jestli to je stávka a nebo spávka, ale bylo to v poho. Po té přišlo v 9 hodin foceni na immigration a já byl v pyžamu, naštěstí nebyl problém a focení bylo za 10 sekund hotový. A pak, dvě hodiny volna po té budu mít matematiku, tak jsem zvědavý, co na to moje pyžamo bude říkat ten učitel. Ten už takový optimista není.