Reakce na sbírání bonbónů

V pátek odpoledne po škole jsme se všichni odebrali na fotbalové hřiště. Prý že se budou hrát centroamerican games - hry střední ameriky. Vypadalo to moc pěkně, ale bohužel se sen, respektivě dobře promýšlený plán, rozpustil jako cukr ve vodě. A doslova! Náhle začalo pršet jako blázen, takže jsme ty hry nemohli realizovat venku, jaká škoda.  Naštěstí holky měli záložní plán. Byla to jedna hra, kde jsme se všichni rozdělili do dvou skupin. Oddělovači a spojenci.  Spojenci se museli tak zamotat dosebe, až vytvořili jednu kupu lidí, kteří se drželi nohama rukama, někdy i zuby.  A oddělovači je museli od sebe odtrhnout na jednotlivé dílky.  Tuto hru jsme hráli dvakrát, abychom si vyměnili role a byla to docela sranda. Výherce, ten, co se držel do poslední chvíle, dostal takovou krabici s obrázkem. Nejdřív jsem nepochopil, co to znamená. Najednou prudce tu krabici roztrhal a z ní se rozsypaly bonbóny všech barev a příchutí. Všichni se sbíhali k zemi a lovili si je a já si tak říkal - cože? No pak jsem se taky rozeběhl a lovil taky.  Docela dost jsem si jich nasbíral, i když jsem zareagoval trošku později.  Alespoň jsem si zazpomínal na to moje sladké dětství.