Týden v 1 dnu

Středa krásného týdne byla znamením dobrého dne. A co se dá všechno stihnout v jednom dni? Týden! Dneska jsme začínali školu 2h španělštinou a učili se pár zákládních otázek i abecedu. Pak jsme chodili po třídě a ptali se lidí za účelem si je procvičit. Dostali jsme za úkol - číst nahlas španělský text, poslouchat rodilý mlluvčí a ptát se je na ty otázky. Všechno jsem splnil hned toho dne. Dokonce jsem si naučil počítat do 10( španělsky  ) Ptal jsem se asi 6 lidí a bylo to super. Pak bylo dvě hodiny volna, tak jsem odpočíval a trošku se prospal  po té přišla matika a ta mě docela bavila, protože jsem věděl o čem učitel mluví, pak angličtina: dostali jsme IB témata a rozdělili se do menších skupinek. Pak jsme před celou třídou prezentovali naše výtvory. Po skvělém obědě - aamerickém - hamburger s hranolky, který jsem si udělal sám ( dostali jsme jen bulky a maso, a spolu se zeleninou, jsme si ho museli připravit sami), jsem šel za mým tutorem, kde mě nahrával asi půl hodiny a ptal se na tolik otázek, že mě zabralo víc najít odpověd, než to říct v aj. Následně jsme jsme šli do Magu (obchůdek) - pro plakát pro naše IB buddy ( vždy druhák, kterému prváci dávají sladkosti, protože se připravuje na IB zkoušku) jako dárek, a samozřejmě pršelo - a to dost!  Chodili jsme po obchodech, protože Kochi (spolubydlící) si chtěl koupit žehličku, šli jsme s kamarády. A Diego- jeden z nich, je z Mexika a mluví španělsky perfektně, nicméně v obchodech předstíral, že neumí ani slovo, takže jsme měli výbuchy smíchu, protože prodavačky se snažili nám to říct v ajině v kombinací španělštiny  pak jsme šli do národní banky, protože si DIego musel vyzvednout peníze a zde jsem si trochu oprášil frájinu s jednou holčinou ze Švýcarska( Frájina - native speaker) Takže jsem si splnil sen - promluvit si s francouzem(kou  ) Přišli jsme na večeři, ale protože bylo La ros y pollo - rýže s kuřetem - asi 100krát týdně, tak jsme si na ní vyprdli. Kochi uvařil špagety, který byli delicious a já zas nakrájel jeden můj ananas jako výměnu. Mezitím jsem zase pokecal trochu španělsky  A hned po náhradní večeři jsme všichni dělali úkol z matiky.