Rozpřežka mezi delegáty

Dneska tedy probíhalo poslední MUN. Po 18 hodinách konference o UNDP reprezentující zemi Novou Guineu, jsem dostal certifikát  jako všichni ostatní. Tento den byl velice vyčerpávající a ještě bude, neboť budeme mít závěrečnou konferenci. Avšak jsem rád, že jsem se MUN zúčastnil, protože jsem potkal spoustu nových lidí z okolí naší školy, užil si docela legraci - hlavně při debatě o ebole. Totiž údajně Ghana byla infikována ebolou, která se kvůli pohybu studentů, cestující do Německa, přesunula do celé Evropy a UNDP, tedy delegace, měli přijít s řešením této problematiky. Náš tým, USA, Indie, jižní Afrika, Guinea a další utvořili resolution paper - dokument s řešením, který byl přijat celou konferencí. Vybízeli jsme v ní ostatní delegace o pomoc, jak finanční tak i lekářskou. Na to druhý tým byl zcela radikální. V resolution paper psali o přemístění nakažených lidí na jeden ostrov, kde všechny odstřelí a zabijí. Po tomto dokumentu se rozostřela celá naše konference, včetně mě, proti nim a nakonec jejich dokument schválen nebyl, takže úspěch. Celkově MUN byla příležitost si zahrát na opravdové delegáty zemí a zahrát si na velmi důležité osobnosti a to jsme si všichni vychutnal.