Za záclonou světlo naděje

Sluneční paprsky slunce se prosákly skrz těžké huňaté záclony a zalily mou tvář teplem a energií. Bylo tu pondělí, den krásného týdne. Avšak přes to krásné slunce se přetáhla náhlá vrstva stínu. Byly tu závěrečného testy z matematiky. Nedělní večer byl věnován právě matematice, ale i tak jsem měl strach. Výuka začala jako obvykle v 7:30 a 1. dvě hodiny jsme měli angličtinu, kde se připravovali na ústní zkoušku, po té dvě hodiny volna, které jsem opět věnoval matematice. A pak přišla, na lavici se objevil test. A bohužel, nebyl jediný, psali jsme totiž test bez použití kalkulačky a druhý test s použitím. Test trval vždy 45 minut, takže jsme měli dvě hodiny času. Myslím si, že to nedopadlo dobře a vlastně - nedopadlo. Celkově to dopadlo tak,  že jsem neprošel trimestrem. Měl jsem z toho veliké obavy, ale učitelka mi řekla, že to je úplně v pohodě, že nejsem jediný případ. Dvou tunový kámen mi spadl ze srdce. Už mám domluvenou schůzku s poradkyní, takže to snad bude v pořádku.
Jako další test jsme měli hned den po té. Úterý. Ještě v pondělí večer jsem se učil asi od 8:00 večer skoro do 1:00 rána. A co? Zlatou chemii. Tu jsme měli poslední dvě hodiny v knihovně. Učitel nás rozsadil tak, že každý měl svůj stoleček. Byly tu dva testy. Jeden bez a jeden s kalkulačkou jako v matematice. Ten 1. test byl docela složitý, neboť jsem si u některých otázek nebyl jistý a byl velmi dlouhý. Za to ten 2. test, ten byl parádní, ten jsem si vychutnal. Byly tu totiž příklady, které jsem intenzivně procvičoval, a tak to pro mě bylo docela lehké, takže doufám, že chemie dopadne dobře.
Dnes jsme měli španělštinu. Ale ještě před tím, jsem se učil v úterý od 9:00 večer do 1:00 rána. A bylo to úžasný. Procvičoval jsem si různé fráze, slovíčka a časování. Test ze Španělštiny jsme měli jako 1. dvě hodiny. Byl to test, ve kterém jsme si museli vybrat téma, na které budeme psát 50 slov - v 1. části a 100 slov v druhé. Jako 1. téma jsem si zvolil  - konverzaci s novou osobou. A druhé - Jste ve španělsky mluvící zemi na nové škole, píšete dopis své rodině - popište svůj život v zahraničí, kamarády a spolubydlící. Myslím si, že to dopadne dobře. Uvidím v dalších dnech. V pátek budeme psát z ekonomiky, ale to prý bude lehké. Tak jsem na to zvědavý.